Ovog puta predstavile su se srednja škola  Hvar sa proizvodom „Cvijet soli“ i osnovna škola Petra Hektorovića Stari Grad sa proizvodom  „Starogrojski paprenjoci“.


Kroz stoljeća življenja na otocima postojala je kultura skupljanja cvijeta soli koja se koristi kao začin za prehranu. To je bila misao vodilja za razvoj ovog inovativnog prehrambenog proizvoda, a učenici srednje škole Hvar su ga odlučili unaprijediti, tj aromatizirati, budući da na tržištu nisu pronašli sol aromatiziranu sa vinom, pa su se u ovom slučaju odlučili sol aromatizirati sa plavcem malim, koji je karakterističan za otok Hvar. Također, koristili su i zest (koricu) agruma, budući da su citrusi jedan od simbola mediterana i mediteranske prehrane, a ovaj inovativni proizvod predstavlja priču o Dalmaciji, Mediteranu i na koncu Hvarskoj mediteranskoj prehrani, koja je kao takva između ostalog uvrštena na listu UNESCO-ve nematerijalne kulturne baštine.

Naši mali osnovnoškolci iz Starog Grada odlučili su ostati vjerni tradiciji i pripremi svog drevnog tradicijskog kolača i simbola Starog Grada – Starogradski paprenjak. Paprenjaci su pripremljeni prema tradicionalnom receptu jos iz 16. stoljeća, ali na malo moderniji i inovativniji način, a za ovo blagdansko vrijeme oblikovali su ih u keksice raspolozenja i spojili ih u parove, te na taj način napravili pravim blagdanskim inovativnim keksićima. 

Bez obzira što je službeni pobjednik sa najvećim brojem bodova među proizvodima, šalša „Ka-nonina“ iz srednje škole Brač Supetar koja će predstavljati Splitsko-dalmatinsku županiju na međunarodnom predstavljanju sljedeće godine u Sevilli, bitno je naglasiti da su sve škole i svi učenici pobjednici MD.net projekta, jer su svojim trudom i radom, idejama i upornosti dokazali da njihovi proizvodi mogu biti prava konkurencija drugim proizvodima na tržištu.

Svim školama i njihovim učenicima želimo da im ovaj projekt bude osnova za pokretanje novih, još boljih ideja i novih proizvoda kojima će i u budućnosti osvajati naša srca, kao što su to napravili u ovo blagdansko vrijeme sa svojim inovativnim proizvodima.