Od subote 19. rujna započelo je glasovanje za projekte na platformi Jutarnjeg lista, na kojoj će se birati Najuspješniji EU projekt prema izboru javnosti. Stručni žiri 1. listopada će, pak, izabrati pobjednike u četiri kategorije :

- Doprinos lokalnoj i regionalnoj zajednici

- Doprinos prekograničnoj suradnji

- Doprinos znanosti i inovacijama i

- Doprinos poduzetništvu.

U konkurenciji za najbolji projekt u kategoriji “Doprinos poduzetništvu” je i projekt  Održivi rast i razvoj malih i srednjih poduzeća s naglaskom na kulturne i kreativne industrije (Splitsko-dalmatinska županija)

Svoj glas možete nam dati OVDJE

 

Nositelj projekta je Javna ustanova RERA S.D. za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije. Projekt je započeo 2. svibnja 2018. godine, a završio 2.11.2019. Ukupna vrijednost projekta je 702.106,27 kuna, od čega su bespovratna sredstva bila 567.318,71 kuna, a vlastita 100.122,25 kuna. Projekt je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa “Konkurentnost i kohezija” 2014.-2020.

Malo i srednje poduzetništvo je najdinamičniji sektor razvijenih gospodarstava te ujedno generator njihova razvoja i zapošljavanja, a u EU čini čak 98,8% ukupnog broja poduzeća. Do zatvaranja malih i srednjih tvrtki često dolazi zbog nedostatka kapaciteta i potrebnih resursa u cilju zadovoljenja sve zahtjevnije potražnje za proizvodima visoke dodane vrijednosti. Zato je i JU RERA Splitsko-dalmatinske županije provela projekt edukacija za male i srednje tvrtke koje su za krajnji cilj imale stvaranje proizvoda veće dodane vrijednosti.

Projekt je rezultirao time da su male i srednje tvrtke koje se bave kreativnom i kulturnom industrijom došle do informacija o mogućim izvorima financiranja, razvoju poslovnih vještina nužnih za uspješno vođenje poduzeća i odgovarajuće prepoznavanje tržišnih prilika i prijetnji, stvaranju i unaprjeđenju znanja u pogledu izrade poslovnih planova, projektnih prijedloga i učenja o mogućnostima i načinima ostvarenja prava intelektualnog vlasništva, razvoju inovativnih alata, tehnika i metoda nužnih za stvaranje proizvoda s većom dodanom vrijednosti, umrežavanju malih i srednjih poduzeća interdisciplinarnih djelatnosti u svrhu stvaranja konkurentnijih proizvoda i brži rast i razvoj ženskog poduzetništva u sektoru kulturnih i kreativnih industrija.