Predstavljanje inovativnih prehrambenih proizvoda na međunarodnom sajmu
02.12.2021, 08:26h
JOŠ NOVOSTI
Javni poziv za dodjelu potpora male vrijednosti namijenjenih razvoju programa destinacijskih menadžment kompanija u 2026. godini
17.09.2025, 09:18h
Javni poziv za podnošenje Zahtjeva za dodjelu sredstava iz Programa potpore za unapređenje uvjeta stanovanja mladih obitelji u ruralnim područjima za 2025. godinu
17.09.2025, 09:08h
Objavljen javni poziv za financiranje edukativnih, kulturnih i sportskih aktivnosti za djecu
17.09.2025, 08:59h
TOURISMO - 4. projektni sastanak u Komiži
16.09.2025, 12:40h
Projektni sastanak STRENGTH u Trstu
16.09.2025, 08:46h
Projekt MD.net – When Brand Meets People sufinanciran je iz programa Interreg Mediterranean i usmjeren je na razvojne mogućnosti i rješavanje problema popularizacije mediteranske prehrane, koja je sastavni dio mediteranskog identiteta upisana u UNESCO-ovu listu nematerijalne kulturne baštine.
Glavni cilj projekta je jačanje istraživanja u ovom području u skladu s UNESCO-ovom Konvencijom o mediteranskoj prehrani, s ciljem podizanja kvalitete prehrane i života u 9 zemalja projektnih partnera, kao i promoviranja mediteranske prehrane, koja je prepoznata kao zlatni standard pravilne prehrane, kao i njeni dalekosežni povoljni učinci na zdravlje.
U sklopu Projekta od 24 – 28. 11. 2021. u Paestum, Italija, održan je internacionalni sajam mediteranske prehrane i kulture gdje je preko 200 različitih izlagača (poslovni subjekti, mala i srednja poduzeća, obrazovne institucije, školske zadruge...) predstavilo svoje inovativne proizvode i usluge temeljene na mediteranskim načelima.
Na sajmu je u ime projekta sudjelovala i Srednja škola Brač, Supetar sa svojim inovativnim proizvodom šalša “Ka nonina”. U održanom hackatonu na kojem su sudjelovale zemlje partneri sa svojim predstavnicima (Italija, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Španjolska, Grčka, Cipar, Albanija i Portugal), predstavnici JU RERA S.D. i SS Brač, Supetar sudjelovali su u organiziranom natjecanju na kojem je sudjelovalo 30 izlagača iz svih projektnih zemalja, te su osvojili prvo mjesto za najinovativniju ideju proizvoda.



JOŠ NOVOSTI
Javni poziv za dodjelu potpora male vrijednosti namijenjenih razvoju programa destinacijskih menadžment kompanija u 2026. godini
17.09.2025, 09:18h
Javni poziv za podnošenje Zahtjeva za dodjelu sredstava iz Programa potpore za unapređenje uvjeta stanovanja mladih obitelji u ruralnim područjima za 2025. godinu
17.09.2025, 09:08h
Objavljen javni poziv za financiranje edukativnih, kulturnih i sportskih aktivnosti za djecu
17.09.2025, 08:59h
TOURISMO - 4. projektni sastanak u Komiži
16.09.2025, 12:40h
Projektni sastanak STRENGTH u Trstu
16.09.2025, 08:46h