Projekt MD.net – When Brand Meets People sufinanciran je iz programa Interreg Mediterranean i usmjeren je na razvojne mogućnosti i rješavanje problema popularizacije mediteranske prehrane, koja je sastavni dio mediteranskog identiteta upisana u UNESCO-ovu listu nematerijalne kulturne baštine. 

Glavni cilj projekta je jačanje istraživanja u ovom području u skladu s UNESCO-ovom Konvencijom o mediteranskoj prehrani, s ciljem podizanja kvalitete prehrane i života u 9 zemalja projektnih partnera, kao i promoviranja mediteranske prehrane, koja je prepoznata kao zlatni standard pravilne prehrane, kao i njeni dalekosežni povoljni učinci na zdravlje.

U sklopu Projekta od 24 – 28. 11. 2021. u Paestum, Italija, održan je internacionalni sajam mediteranske prehrane i kulture gdje je preko 200 različitih izlagača (poslovni subjekti, mala i srednja poduzeća, obrazovne institucije, školske zadruge...) predstavilo svoje inovativne proizvode i usluge temeljene na mediteranskim načelima.
Na sajmu je u ime projekta sudjelovala i Srednja škola Brač, Supetar  sa svojim inovativnim proizvodom šalša “Ka nonina”. U održanom hackatonu na kojem su sudjelovale zemlje partneri sa svojim predstavnicima (Italija, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Španjolska, Grčka, Cipar, Albanija i Portugal), predstavnici JU RERA S.D. i SS Brač, Supetar sudjelovali su u organiziranom natjecanju na kojem je sudjelovalo 30 izlagača iz svih projektnih zemalja,  te su osvojili prvo mjesto za najinovativniju ideju proizvoda.