LABELSCAPE – Integration of sustainability labels into Mediterranean tourism policies

Vodeći partner / Nositelj projekta:   Istraživački centar Slovenske akademije znanosti i umjetnosti

Partneri u projektu:

Purpan inženjerska škola - Purpan Engineering School (FRA)

Tehnološki institut Aragonije - Technological Institute of Aragon (ŠPA)

Razvojna agencija južne egejske regije - Development Agency of South Aegean Region - Energeiaki S.A. (GRČ)

Zajednica općina Aspres - Aspres Community of Municipalities (FRA)

Sviluppo basilicata SPA (ITA)

Grad Rim - Metropolitan City of Capital Rome (ITA)

Razvojna i inovacijska mreža - RCDI – Development and Innovation Network (POR) 

Javna ustanova RERA S.D. za koordinaciju i razvoj Splitsko dalmatinske županije - Public Institution RERA S.D. for Coordination and Development of Split Dalmatia County (HRV)

Udruga za kulturu i obrazovanje PiNA - Association for Culture and Education PiNA (SLO)

 

Opći cilj projekta LABELSCAPE je stoga razviti mehanizme za integriranje oznaka održivosti u šire turističke politike i pružiti potporu inicijativama temeljenim na odredištima u procesu certificiranja.

Zbog rastuće potrebe za odgovornim korištenjem prirodnih i kulturnih resursa, sve veće konkurencije u turističkom sektoru i promjenjivih obrazaca potrošnje, mediteranske destinacije obilježava:

  • stalna potražnja za poboljšanjem kvalitete turističke ponude,
  • potreba jačanjai suradnje između turističkih pružatelja i lokalne zajednice i
  • nužnost komunikacije s posjetiteljima.

 
U rijetko naseljenim, otočnim i zaštićenim područjima ove izazove treba rješavati s većom pažnjom zbog specifičnih socio-ekonomskih značajki i povećane ranjivosti. Održive turističke oznake jedan su od učinkovitih instrumenata koji rješavaju ove izazove i pokazuju opredijeljenost destinacije da slijedi načela održivog razvoja. To je sredstvo za poboljšanje turističke ponude, održiv razvoj zajednice. 

Projekt se bavi najnovijim izazovima certificiranih destinacija i poduzeća: prepoznatljivost, komplementarnost sadržaja stvorenog od korisnika i digitalna transformacija. 
 
Ciljevi projekta ostvariti će se radionicama „Razmjena iskustava“, on-line platformom za izgradnju kapaciteta, akcijama za promjenu politike na 8 teritorija i prenosivim preporukama za razvoj turističkih politika. 

PROGRAM:

Program transnacionalne suradnje INTERREG V-B Mediteran 2014.-2020.

SEKTOR:

  TURIZAM

UKUPNI PRORAČUN:

  2.362.525,70

TRAJANJE PROJEKTA:

  od 01.2020. do 06.2022.

WEB STRANICA:

  labelscape.interreg-med.eu

Izrada web stranice sufinancirana je sredstvima iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija,
iz Europskog fonda za regionalni razvoj