INNOCULTOUR – Inovacije i promocija Jadranske kulturne baštine kao pokretača turizma

Vodeći partner / Nositelj projekta: DELTA 2000 Societa Consortile a.r.l.
Partneri u projektu:
DELTA 2000 Societa Consortile a.r.l., Regija Veneto, JU RERA S.D. za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije, Prirodoslovni muzej Rijeka
Projektom će biti kapitalizirana iskustva I najbolje prakse prijašnjih projekata u istom području djelovanja s naglaskom na iskustva sa projekata MUSEUMCULTOUR I ADRISTORICAL LANDS (financiranih iz programa Jadranske prekogranične suradnje 2007-2013).
Glavni cilj projekta je doprinijeti ravnomjernijem razvoju turizma kroz oživljavanje, promociju i popularizaciju manje poznatih lokaliteta kulturne baštine. Aktivnim sudjelovanjem “kreativaca” (predstavnika kreativnih industrija), lokalnog stanovništva i dionika koji imaju ulogu u upravljanju i promociji ovih lokaliteta, INNOCULTOUR će implementirati promotivnu kampanju usmjerenu na mladu populaciju ljudi (turista) koji su zainteresirani doživjeti kulturnu baštinu i njezine skrivene potencijale. Kroz projekt će biti primijenjene najbolje prakse uspješne promocije lokaliteta kulturne baštine sa povezanim turističkim sadržajima, koje će uključivati primjenu inovativnih pametnih informatičkih ICT alata i provedbu virtualne marketinške kampanje putem društvenih mreža. Zajednički izazov svih partnera je kroz projekt doprinijeti smanjenju utjecaja sezonalnosti, produljenju turističke sezone i diversifikaciji turističke ponude.